jag vill...

Jag vill flytta nu, nu, nu! Jag är nog lite knäpp men jag vill inte flytta till en lägenhet?
Jag vill flytta till en villa på landet! Det närmaste centralt jag kan tänka mig just nu är ett radhus någon stans. haha jag är nog lite knäpp. Alla andra hyr en lägenhet de första dom gör, men jag och Jesper ska köpa ;)

Har kollat lite på hus, har hittat några fina ute i Grödinge på landet då ;)
Får se hur det går med allt ;)
Men jag orkar inte bo kvar hos mamma längre, vill ha något eget nu. Och det känns konstigt om jag skulle flytta tillbaka till Jepser när jag flyttat därifrån en gång. Och jag vill ha något som är vårt inte hans eller mitt ;)

Idag har jag jobbat hela dagen, kändes lite konstigt för det kom bara fyra barn och vi va tre personal...
Så jag fick gå hem tidigare, skönt men ändå så skulle det vara bra med timmarna...
Men det blev bra ska ju jobba hela veckan =)

I stallet gick det sådär idag, tänkte ringa Jeppe och säga att han skulle åka till mig om jag inte ringde efter 20 min för min häst Lazella va helt tokig när jag red, visste inte om jag skulle ramla av eller inte... Men jag klarade det, hoppade av efter att hon lugnat sig lite och gick med henne istället...

Nu ska jag natta mig, menas att jag ska hoppa in i duschen och på med mys kläder =)
Ha det så bra och sov så gott,
pusspuss/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0