Intensivt..

Idag gick jag upp vid 7 för att åka till hästen, va tvungen att ta henne nu på morgonen för jag jobbar ända till 9 i kväll..
kl 12 ska jag jobba på förskolan sen ska jag gå där ifrån halv 5 så jag hinner med bussen till södertälje till nästa jobb ;)
Det är mycket jobb för mig just nu, jag har tre stycken :O men så blir det när man jobbar så lite på alla ställen då måste man hitta annat som passar in de tider jag inte jobbar!

Juste, igår va den en kvinna som hörde av sig till mig angående ett jobb också, på en förskola med uteverksamhet som ett ur och skur;) skulle vara jätte kul om jag får komma på intervjuv ;) Skulle faktiskt vara skönt om jag fick ett jobb som är på dagtid och slippa att jobba med så mycket olika saker ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig!
Ha en bra dag på er =)
pusspuss/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0