IKEA!!

Nu har jag och min älskade Jesper varit på IKEA. Det va så kul, och vet ni... Det blev mer saker en bara ett duschdraperi ;) Blev lite smått och gott, lite knivar, saxar och lampor och sånt, sen köpte vi en badrumsmatta och en hylla till badrummet och även en ny toasits. Blev också lite blommer till köket för de gamla dog haha, vi fgick en jätte fin blomma av mamma och lelle, så hittade jag en till så vi fick två =) Den vi hade innan va en ful vit pinn sak.. Jag börjar verkligen trivas nu =)
Och Jesper sa idag (Nu känns det verkligen som ett hem) Blev så glad när han sa det, så inte jag bara kommer in och styr och ställer ;) fast egentligen är det de jag gör fast med hans tillåtelse haha..
Lite bilder från idag =)


Småsaker =)



Nya hyllan + mattan!
 


Draperiet + mattan + toasitsen!



Blommorna ;)


Nu ska jag och Jeppe kolla på Erene Huss på tv =)
Vi hörs i morgon..
Juste vet ni vad jag ska göra i morgon :O SKa på jobb intervjuv ;) ska bli så spännande. Vi får hoppas på att jag får jobbet!

Ha det så bra och sov så gott!
PussPuss / Sofia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0