hummm...

Vad ska man hitta på idag då???? Nu när man äntligen än hemma och när Jepser äntligen tagit semester har jag ingen aning om vad man ska hitta på? hummm.. Får väl bara bli att ta det lugnt, men jag är ju en sådan person som gillar fart och att alltid ha saker att göra!!! I morgon funderar allafall Jesper på att åka och fiska, tror jag följer med honom för jag tycker att det är skit kul att fiska =) Får se om vi hittar ett bra fiskeställe bara så vi får stora fina aborrar på grillen ;) Jag har inte ätit fisk på typ hundra år och det är min favorit..
Får helt enkelt se till att dra upp några i morgon om vi åker ;)
Kanske kan få med oss mimmi och david också ;) vem vet!

NU ska vi se om jag hittar något bra på tven, allsång går ju men jag får se vad det blir, kanske slår på en rulle också ;)
ha det super pusspuss/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0