härlig dag!

Idag har det varit en underbar dag på jobbet! Idag har jag jobbat på brytpunkten. Det är ett ställe jag mår så bra av att vara på, helt underbart!
Jag lovade Erika att lägga ut bilder på lägenheten hur den ser ut nu, och jag ska ta några ikväll lite senare =)
Då får ni se skillnaden också från nu och sen när jag gjort iordning den, det ända jag gjort nu är att vit målat den där det ska vara vill =) Den va så gräslig när vi flyttade hit, var alldeles orange haha fy vad jag inte gillade det!

Blev ingen häst idag, en tjej i stallet fick ta henne åt mig, blev lite mer jobb än jag trott ;) Kan bli så ibland...
Ska gå och laga lite mat nu, för tror att Jesper kommer hem snart och då är han nog jätte hungrig ;)

ha det bra så länge så lägger jag in bilderna ikväll Erika =)
PussPuss/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0