Halloj =)

Hej på er allihoppa! ännu en lång dag för mig, men idag va det bara ett jobb..
Idag gick jag upp runt 8 och bar iväh till hästen, tänkte ta bilder där idag fast jag glömde helt bort det när jag va där, det va nog för mysigt hihi ;)
Direkt efter stallet åkte jag och mötte Jesper i Hudding! Vi köpte tapeter och färg där till lägenheten!
Så roligt,
Elin kommer till mig i morgon så jag får lite sällskap med målande och tapetseringen.
Men det finns ett men, jag kunde inte vänta med tapenen :O så jag satt upp sen och blev precis klar ;)
Jag tycker den är jätte fin, fast jag hade lite för brottom när jag satt upp den och va en aning okoncentered så den blev lite sådär, men va fan jag är ju ingen som jobbar med sånt annars så vad ska man begära ;)
Här är en bild på vår nya vägg =)



Nu återstår bara färgen till den vägg jag står vid på fottot ;)
Men färgen avslöjar jag inte för än i morgon eller i övermorgon när det är klart ;) Så vänta och se hihi!

Nu ligger Jesper och snarkar i soffan ! :o Måste nog ta och väcka han och hitta på något nu, annars måste jag göra något själv och det är ju inte lika kul ;)

Ha det bra på er så hörs vi i morgon =)
puss och kram och ha en trevlig helg på er =)
// Sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0