Fredag!!!!!!!!!

Skönt med fredag nu och ännu mer ledighet =)
Idag va det super mysigt på dagis, eller det är det ju alltid ;)
Efter jobbet hämtade min älskade Jesper mig, så packade jag mina kläder och sovsäckar och allt sen bar vi iväg till biltema för att köpa stormkök och sovsäck till Jesper. 
Sen blev det inhandling av mat ;) Jag har nog fått mitt planerar sätt av min mamma haha
(positivt). 
Nu är vi hemma och jag ska börja packa åt Jesper, de får jag alltid göra haha ;)

I morgon kl 6.00 ska vi hämta Mimmi och David, så vi åker väl från oss kvart i 6. Gillar inte att gå upp 05 någonting. men i morgon måste jag... Fast i morgon känns det nog bättre att ställa klockan tidigt ;)

Skara nu kommer vi ;) så håll i hatten haha

ha det så bra så hörs vi efter helgen =) 
pusspuss / sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0