Flytt...

Lite spontant fick jag reda på att vi måste flytta hästarna idag? :O För hon ska ska köra kan bara idag...
Jag som ville ha en lugn dag nu innan halkbanan och eventuellt jobb! Men men man får inte alltid de man trott att man ska få.
Får ta och kasta i mig lite mat och ta bilen ut och packa ihop allt som ska hem igen.
Men en sak jag ser fram emot jätte mycket är att vi ska byta stall ;) Ska flytta till Norling, ett jätte stort stall med ridhus och tränare och allt, skit bra då kanske jag får upp mitt intresse lite också ;)
Hoppas på de alla fall =)



Nu ska jag kasta i mig lite mat och sen dra iväg.
Ps. jag har lite fjärillar i magen för i morgon.... Men man kan ju inte kugga på halkbanan men ändå, och alla säger att det är skit kul, jag skulle vilja gjort den med någon jag kände hehe ;)

ha det super pusspuss/ Sofia

Kommentarer
Postat av: rebecca

gumman all lycka till dig på halkbanan :D

de kommer gå skit bra :) säg till när du kan ses snygging!

2010-08-12 @ 18:23:28
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/
Postat av: sofia

Tack, det gick skit bra ;)

Det ska jag, och du får också höra av dig =) <3

2010-08-15 @ 12:09:56
URL: http://fallingleaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0