En sen dag i dag!

jag har gjort saker i princip hela dagen. Har jobbat fram till fyra, och när jag slutade va det bara att gå raka vägen hem till mamma och byta om till stallkläder och ge mig iväg till hästen! Men vet ni vad jag glömde hemma... kan man vara så klantig att glömma nycklar? Ja det kan jag, idag har jag nämligen prövat! Ingen hemma och ingen kom hem för en halv 9 och jag stod utanför durren så där runt klockan sju...
Som tur är så har jag en sån gullig faster som sa, kom hem till mig! Så jag lånade Henkes moppe och gav mig iväg till Catrin med familj =) Det är allt tur att ha en kär familj som bor nära som kan hjälpa till vid kris situvationer ;) 

I morgon är det min dag =) För då fyller jag år ;) fast det är inte så märkvärdigt för jag fyller ju bara 19 år...
Fast jag måste ändå sova hos mamma då ;) För jag kan ju inte missa fördelsedags frukosten ju ;) Med den smarriga choklad tårtan hihi

Nu ska jag gå in i duschen och sen krypa till kojs så jag vaknar pigg som en nötkärna =)
Sussa gott och ha det så bra
pusspuss/ Sofia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0