borta bra men hemma bäst!

NU har vi kommit hem från en underbar semester. Jag kan inte säga att vi har haft toppen väder när vi tältat, tältet blev ganska blött ja haha, Vi sov i tält två nätter sen hyrde vi en stuga den andra dagen =) det va skönt att få ligga i lite mjukare sängar en natt!


På väg till Billinge camping!


Skara va as nice ;) jag och jeppe åkte frittfall, han åkte för att jag åkte haha ;) men mimmi och david sket i den, kanske va lika bra... kändes med är 70 graders vinkel, kändes typ som 90 :O och gick skit fort....

PÅ campingen har vi hunnit med mycket, spelat minigolf, bastat, spelat fotboll, kort och massa annat =) en riktig toppen semester =) Men nu ska jag faktiskt stanna hemma ett tag och ha lite semester hemma också ;)


Så söt Mimmi!

Mimigolf!

Jeppe lagar mat i regnet ;) eller egentligen var det väl jag som lagade hahaha!

Stugan =)

Nu ska jag packa upp de sista, vill inte att det ska bli som sist när jag inte ens hann packa upp den andra väskan innan jag skulle packa den nya ;)
Ha det så bra
PussPuss / Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0