Skoltrött...

Nu är det tisdag och jag är redan skoltrött :O Fast jag inte va i skolan igår, pga, kan inte vara med på idrotten n, r nämligen inte riktigt frisk än :/ sen missade jag lektionen efter :S hoppasn...
Jag vill bara vara hemma och sova hela dagarna det skulle vara super skönt, fast ändå, tänk alla är i skolan och på jobbet, då har man  ju ingen att umgås med, det kanske skulle vara ganska tråkigt om man tänker efter!
Aja... Jag får väll kämpa vidare och stå ut, bättre att komma ut med betyg än att hoppa av och få ett skitjobb ;)

Idag hade vi prov i Tsp (teckenspråk) det gick ganska bra tror jag =) (eller hppas jag alla fall) ;)

I helgen hoppas jag på party ;) har inte partat på några helger nu...
Jeppe kommer också hem på torsdag=) det ska bli super mysigt =)

ha det bra pusspuss/sofia

Kommentarer
Postat av: caroline

Jaha, nehe så du va inte med mej igår? nene okej . !

Tack :'(

2009-03-03 @ 22:20:31
Postat av: sofia

Jo det va jag ju ;) Så alla vet var jag med Carolin min lille puppa också =D pusspuss <3

2009-03-09 @ 08:57:11
URL: http://fallingleaves.blogg.se/
Postat av: caroline

hahaha :D<3

2009-03-12 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0