Så jävla skönt!

Nu har jag långhelg ;) ledig i morgon torsdag och på frdag inte vet jag varför men så är det =)
Fast även om man är ledig så betyder det INTE att man får sova på morgonen... I morgon ska jag vara på gymmet klockan 8 och köra ett poweryoga pass. Men det är inte så farligt det är så lugnt men man blir svettig och trött ändå. Gud jag körde nått pass igår som jag inte kommer ihåg vad det hette men det tog kål på mig... jag har ont i varända muskel i hela kroppen tror jag. haha hoppas att det är lite bättre i morgon när jag ska träna igen :P

På fredag tar jag båten 11.05 från Nynäshamn till Gotland =)
Äntligen Jeppe ska vi får träffas. Fast egentligen var det inte så länge sen vi sågs fast det känns som en evighet!
Jag ska vara där till Söndag då tar jag båten som går vid 4. Jag längtar så mycket ska ni veta =)
Inte lång tid kvar nu. Älskar dig Jesper




PussPuss/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0