Morgon --> kväll

Det har varit en lång dag idag!
Vaknade när jeppe skulle upp, han åkte till Flen idag igen, snart är kursen klar och körkortet taget älskling =)<3
Jag började i skolan vid 1, fast åkte dit tidigare för jag och becca skulle hålla i idrottslektionen.
Det gick jätte bra vi fick VG+, fast jag blev lite ledsen för hade vi bara sagt varför vi gjorde vissa saker hade vi fått MVG.
Så de va lite trist att vi inte gjorde de...
 När jag slutade i skolan mötte jag upp helena =)
Vi kollade lite i tumba, och helena hittade ett par as kola saker man skryker på kläder ;)
å dom köpte hon på än gång så okte vi hem till henne och satt fast dom på en (jacka)
Det blev så sjukt grymt =)
Vi käkade på pizzan jag åt en jättegod sallad med kyckling och helena en hamburgare.

Sen var det dags för möte...
Efter de åkte jag till mina kusiner och lämnade tillbaka ett par snowboardskor som jag lånade när jag var i fjällen.

Och nu, äntligen är jag hemma =)
Och ligger i sägen, så ska ng slänga ihopp datorn och krypa ner under täcket =)

ha det så bra pusspuss/sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0