Så Fin <3

Rebecca blev så fin hela hon. Jag fixade håret, jag kan försöka förklara hur det blev ;) Först lockade jag hela håret, sen gjorde jag små skruvar eller bollar kanske man ska kalla dom, på bakhuvudet. Nej det går inte jag kan inte förklara ;)

Helenas sminkning blev också jätte fin på Becca =)t
Klänningen och allt blev så fint =) Får sno en bild från hennes kamera och lägga in den någon gång.

Jag är så himla hungrig... Jag vill ha mat nu! 

Nu får vi se hur natten blir också? Har sovit med Jesper så länge jag kan minnas och idag ska jag sova hemma. Det år skönt men ändå inte. Man kan ju faktist inte alltid umgås även om vi vill det <3

Nu år maten klar äntligen, ha det super det ska jag också försöka ha... pusspuss/sofia 

Kommentarer
Postat av: rebecca

Blev riktigt nöjd med både frisyren & sminkningen! :) tack gumman. Ska lägga in bilder från balen i min blogg sen .. så du får kika in & kolla sen. Fick dock många positiva komentarer på balen.



puss <3 :)

2009-06-11 @ 13:58:07
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0