Nyvaken.

Vad skönt det r att vakna av sig själv ochh inte behöva den dumma klockan =)
Just nu ligger jag i sängen och skriver här, dricker te och kollar på MTV. Dricker mitt favorit te, ( Söder Tee ) =)
Har riktigt mysigt hr för mig själv =)

Idag vid halv två ska jag Elin och Rebecca ses inne i stan och prata om resan till Falun Till vår kära Nilson =) <3
Jag tycker att vi ska tälta men dom är så fega, tror att det ska börja regna eller nått, men då är det bara att ha en plan B som kan vara t.ex. ett vandrarhem ;) Vi måste försöka få tag på Anna och Lisa också, Fast det låter som Anna inte ska med längre men men.  Det ska iallafalll bli skit kul att åka tid. =)
Det  som kan förstöra det hela är att ingen kan ta hand om min häst :/ Fast Lena min medryttare trodde att hon kunde några dagar, sen får väl mamma göra det annars ;)

Ha det bra, juste ska kolla om kan kan fixa lite bilder på Becca från balen =)
pusspuss/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0