jäklar villken otur!

Jag är så klantig... Jeppe flyttade ju igår och jag var så ivrig innan han hämtade mig så jag bara slängde ner saker i min väska och åkte. Men jag tänkte inte på att busskortet låg i en annan väska :/ jag hoppade på bussen och letade efter busskortet och hittade det inte, så jag fick hoppa av bussen igen :/ och det va viktigt att åka till skolan igen för jag skulle redovisa en sak.
Så nu får jag ha två redovisningar på torsdag för i morgon är vi lediga pga att om har ytspring i vår skola.
Ibland är jag bara för klantig.

Aja inget att deppa för, jag får allt börja plugga nu och göra det super bra på torsdag =)

ha det super pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0