Snart åker jag =)

Se upp i England för snart släpps sofia lös :o
På lördag den 25 åker jag =)
Det ska bli skit kul men jobbigt att vara borta från Jeppe i 2 veckor :/
Men vad ska man göra, säga adjö och lossas som att vi ska träffas dagen efter...
Det är nog det ända man kan göra.
Fast från jeppe åker jag på fredag :/ ska sova hos johan, eva, tobbe och emma natten innan vi ska åka.
För vi ska gå upp 4 påmorgonen och åka typ kvart över, Så det är väl bäst att sova där ändå...

Jag har så tråkigt just nu, vet inte vad jag ska hitta på för nått...
Kom på något åt mig som man kan göra?
Nu kom jag på, jag ska göra en kopp te och ta en kärleksmums och slå på en film.
Så mysigt tänker jag ha nu =)


Bild från google.se

Ha det bra nu är det mysdags för min del alldeles ensam
ha det bra pusspuss/ sofia

Kommentarer
Postat av: hoolena

utan mig i två veckor då syrran!? hur ska du stå ut??

puss puss

2009-07-21 @ 10:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0