Jobb Jobb Jobb

Jag tog ledigt i dag, men ändå fick jag jobba :/ vi har tydligen trädgårdstjänst på gården den här veckan,
Så jag har klippt massa buskar nu, så nu tror jag inte vi behöver göra något mer den här veckan,
Hoppas jag iallafall...
Sen har jag städat hemma och tvättat, så nu är jag duktig =)
Men så fort jag bara sätter mig ner så blir jag rastlös :S
Jag är trött när jag ska göra saker men när jag sätter mig vill jag göra nått :o
Jag är nog lite knäpp tror jag haha

Snart kommer Jeppe hem från gymmet då ska vi åka och bada =)
Om jag fortfarande är bad sugen då, vem vet :o

Ha det bra PussPuss / sofia

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej hopp .. är HEMMA PÅ LÖRDAG! :D tjoho!

2009-07-30 @ 17:24:38
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0