Båttur

Jag va ute med båten i torsdags med Helena, pf, nicke och pappa =)

Det va jätte mysigt.

Vi åkte till koskärs grann Ö, vet inte riktigt vad den hette. Men det ligger en bit utanför Trosa allafall.
Dom plockade upp mig hemma hos jeppe kl 9 på morgonen, sen åkte vi till Trosa och där mötte pappa upp oss med båten.
Vi hade tur med vädret också här regnade det tydligen :o hehe

Här kommer några bilder från "resan"



Börjar med bilderna från fel håll ser jag, det här va hemresan :o ;)



Det fanns fan ingen fisk på hela ön, jag tror jag gick runt hela haha, Sen skriker några småbarn som sitter i en lite båt att dom fick fisk hela tiden, då lånade jag pappas kompis lilla båt och skulle pröva, men när jag åkte förbi dom så fick dom ju bara löjor :o hahahahahaha



På den klippan låg vi och solade =)



Sen var det dags för bad, super skönt i vattnet var det =)
Det här resan måste vi göra om =)

Ha det bra pusspuss/ sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0