härre gud asså...

Jag visste inte vad jag skulle göra, Helena har färgat sitt hår så mycket som jag nämde tidigare, och nu va det illa!!!!!
Det va hur varmt som hälst så vi tog av plastpåsen för att titta. När jag rörde och skulle titta om det är dags att tvtta ut färgen så såg jag att HELA HÅRET RÖK... Håret KOCKADE :O helt sjukt, Hon kastade sig ner i duschen och sköljde av färgen, Ja villken färg det blev kan jag inte riktigt svara på :O
men det är inte allt, när hon skulle borsta håret sen så flög det hår hit och dit :S vi fick tömma borsten 100tals gånger, och inte nog med de, håret som lossnade var jätte tunt och helt geggigt, dun aktigt skulle man kunna säga, ja som hönsfjädrar :S det va helt sjukt :O

Nu kommer de positiva! Det blev jätte fint och va fint fördelat. Men helana trivs inte med att vara så ljus men hon får vänja sig, för hon får fan inte färga håret på minst en månad nu för annars kommer hon inte ha nått hår kvar jag lovar!!!

Ha det så bra pusspuss/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0