Onsdag

Idag va det en slapp dag i skolan =) Vi hade bara en liktion som var religion, Jag har aldrig tyckt om det förut med jag tycker det va ganska intresant idag =) Hoppas det är det i fortsättningen också =)

Efter skolan åkte jag och mickis och hämtade hennes hund Luna, sen åkte vi till henne  och lagade lite mat och efter maten så klippte jag henne =)
Det blev bra =) Klippte upp det lite och klippte rent från slitna toppar!
Det är så roligt för Mickis är också Galen i beck filmerna som jag är ;) Vi han titta å en också;)

På väg hem gick jag in på tumba tatto och kollade på min tatuering som dom har ritat, det blev inte riktigt som jag hade tänkt så dom ska rita om den igen ;) haha Jag är så jobbig, men ska den sitta hela livet ska den vara som jag vill också =)
Men så fort jag kom in där och skulle boka tid så blev jag jätte närvös :S vet inte varför, men men, Det går nog över när nålen väl ommer igång för då finns ingen utväg ;) hehe




 ha det bra Pusspuss / sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0