Natten från fredag till lördag!

Den va kul den, jag och carro va hos david med, johan, ken, micke, adam, carre och issa.
Vi drack lite öl och spelade fifa med fotboll haha, jag ägde jag har bara kört de en gång tidigare =)
den spelade vi lite kort och så där, det blev inte så sent vi drog typ 1 halv 2. men vi satt uppe ett tag med carros mamma.
carro va skit full och hon skämde ut sig jätte mycket för Anna (carros mamma) det va fan kul asså haha

Vi somnade typ halv 4 men jag sov as dåligt, vaknade hela tiden, sen vid 10 bestämde jag mig för att gå upp.
Så gick jag hem och sen till stallet, det regnade och va jätte dåligt väder så jag pallade inte rida så Lazella (min häst)
fick springa lite för sig själv i paddoken.

Nu sitter jag här ska snart slänga ihopp lite käk, sen ska jag dra till davis igen. vet inte vad vi ska göra nu men i kväll bler det väll ungefär samma som igår och samma människor =)

Ha en rolig dag och sup som jag =) pusspuss/ sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0