ja du! ;)

Jag har så tråkigt! vill skriva nått men vet inte vad?

Jo nu kom jag på ;) kan skriva om en kille som heter Jesper ;)
Snackar lite med han, eller inte så lite hehe =)
Det är faktist lite sjukt, jag träffade han första gången i helgen
och det känns redan som att vi känner varandra skit bra fast det gör vi ju igentligen inte ;) (allafall från min sida)
Men jag kan säga att jag längtar tills på fredag för då ska han komma hem till mig =)
Då ska vi ha en lärakänna varandra stund hahaha visst låter det kul ;)
Det tycker allafall jag =)
Måste bara påpeka att han är en skit gullig kille ;)
Träffar alltid knäppa killar men den här gossen tror jag är bra! haha

ha det så bra så hörs vi här igen ;)
pusspuss/sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0