helgen=)

Helgen har varit sjuk men skit kul!
I fredags va jag med carro och massa pojkar ;) vi va först hon någon som fyllde 21
sen drog vi vidare till segersjö. vi höll på hela natten asså heheh vi gick och la oss vid 11 på morgonen.
sen ringer min dumma mamma och väcker mig vip 1 när jag bara har sovit 2 timmar, och säger att jag måste åka till hästen!
ibland hatar man att man har häst!!! :/

I lördags va jag bakis och skit trött. då va det en jävligt sen kräfftskiva ute på landet.
Det va super gott =) men jag somnade i soffan så jag va väll inte så social :O

I dag söndag! har jag jobbat. känade en del så de va skönt =)

Nu ska jag käka ha det superduper =) pusspuss /sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0