jag vet ingenting längre!

Jag vet inte vad jag ska ta vägen! jag har väntat på att jocke ska höra av sig i en vecka nu,
han har inte svarat när jag har ringt inte på mina sma heller:/
Jag visste ingenting.
visste inte om det va slut,
visste inte om han ville ha tid att tänka,
visste inte om någoting hade hänt honom,
jag visste tame fan ingeting, jag låg och grät varige natt för jag inte visste nått!

men nu vet jag äntligen svarade han! (när jag ringde från en kompis nummer)
Det första han säger när han hör att det är jag är " Vad fan vill du?"
jag fick tårar i ögonen och fick inte fram ett ord, sen kom det. "värför har du inte hört av dig?"
det ända han säger är att han inte pallar!
sen la han ifrån sig telefonen och lodsades som ingenting, jag vaäntade och väntade men inge svar!
Efter en stund fick jag prata med hans kompis någon Dennis eller va det nu va,
han sa att jocke va på toa men bull shit!!!!!!!!!!!!
Den där Dennis värkade förstå mig och sa att jag skulle få prata med jocke om en stund, sen fick jag prata med Joakim, han va jätte dryg.

En sak förstår jag inte! jag har inte gjort ett skit, men ändå så gör han så här.

När jag hade pratat med honom ett tag så betättade jag varför jag va så kort den senaste tiden när Jocke var med kompisar JÄMT och aldrig med mig, Det va för att jag läste hans EX blogg och hon skrev att han hade varit otrogen minst 500 gånger!
Det är klart att man blir orolig.
Jag har varit tillsmans med Jocke förut och då var det jätte bra!
Så jag va ändå inte så jätte orolig.

men när jag pratade med han och berättade det, så sa han "Det fattar du väll att jag va utan att kolla hennes blogg"
Då trodde jag att jag hade hört fel men tydligen inte, jag frågade "vadå! har du varit otrogen???" då svara han " JA! " som att det va helt normalt, då slängde jag bara på luren och stor tjöt!!!!!!!!!!

Nu ska jag faan skita i det där jävla svinet! Han har lekt klart med mig nu! jag ska fan sluta träffa killar nu, jag träffar alltid killar som är helt CP! varför ska just jag göra det?
Jag va så jävla glad att vi äntligen var tillsamans igen och han var så gullig, sen kom det en dag och allt blev bara skit!!!!!!!!!!

JAG HATAR ALLA DESSA KILLAR SOM GÖR SÅNT HÄR!!!!!!!!!!!!
och det värsta är att han inte sa nått utan bara sket i att svara skriva sma INGET !!!!!!!!1
Jag är så jävla förbannad



-----) Är det någon som kan förstå mig? (-----






ha det så bra medans ni kan 
puss & kram / sofia 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men guud, sötnos, älskling. Vi går i kloster va?, skiter i alla jävla killar, vad ska man med de till!?

2008-06-06 @ 23:45:09
URL: http://summakardemumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0