Helgen!

I fredags va jag på krogen med Nillson, Sofie, Lisa och Lisas kompisar :)
vi skulle först till en men då va det studentskiva där :/ suck! då gick vi till en annan men där höll dom på att bygga om så det va fett lite folk och as tråkigt så vi köpte lite och förkrökade där ;) hihi
sen drog vi till en rock krog ;) fett kul vi hadde fast då va inte LIsa och hennes kompisar med för dom gillade tydligen inte rock! :/
Senare på kvällen träffade jag en kille som jag snackade as länge med ;) sen visade det sig att det va dogge dogelitos lille bror ;) haha fett kul ju, Erik som han heter skämdes för det fett mycket haha stackars han.

På lördagen var jag as bakis och va på grönan det va lite jobbigt det kan man ju säga haha, och de va as mycket folk, det va typ 45  min kö till allt :/
Medryttaren red som tur va så jag slapp ;)

söndag det va bara en slappdag ;) as skönt. först på morgonen va jag hos hästen och red och tvättade tecken, och bara pysslade almänt =) Becka fyllde år i lördags så hennes moster och mormor och sånt kom så va där och fikade lite å så.
 sen va jag bara hemma och kollade på film med becca och helena min syrra

Ha det så bra puss & kram / sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0