Skolan!!

Jag är så arg! musik är mitt favo ämne och så blir jag utslängt :@ jag gjorde inget min kompis frågade migh villken rad vi låg på och jag svarade (viskade) då säger min lärare att hon har fått nog och slänger ut mig fast jag är jätte angasherad ( vet inte hur det stavas med min förstår nog ) urhs vad arg jag blev då :@,

nur har jAg suttit i skolan jätte länge ända sen jag blev utkastad som vaqd vid halv 11 och nästa lektion börjar 1 "tråkigt tråkigt"

Juste måste passa på attsäga grattis till min kill kompis Jim han har tagit körkort i dag =)

=) GRATTIS JIMSAN 20 ÅR =)

Kommentarer
Postat av: Joacim

hej hopp gummisnopp.

hur är de med dig ;)?

kram kram

2008-03-13 @ 16:55:09
URL: http://joacimfigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0