Svar på tal!



DIVERSE:

Namn: Sofia Andersson
Födelsedag: 20 Augusti
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Brun/gröna
Hårfärg: Brunett
Längd: 166 cm
Höger/vänsterhänt: Höger
Värsta ovanan: Haha det ska vi inte ta upp!
Stjärntecken: Lejon
Sko stl: 38-39
Är dina föräldrar skilda: Ja!
Dina rädslor: Lättskrämd

FAVORIT:

Färg: 
Svart
Mat: Äter för det mesta allt
Djur: Har två hundar en fågel, och en häst
Glass: Choklad
Godis: Blandat
Affär: Cola butiker
Sallad: Melonsallad =)
Nummer: 11
Årstid: Sommar
Radiostation: 106,3
Doft: Känn efter själv

VÄNNER OCH LIVET:


Vad vill du bli när du blir stor:
polis =)
Hur vill du dö: fridfullt
Vem av dina vänner är mest lik dig: Rebecca
Vem är högljuddast: Carro
Vem får dig mest att skratta: Jag är lättroad så typ alla
Vem har du känt längst: Carro
Vem är blygast: ingen aning :S
När grät du mest: När mamma och pappa separerade
Värsta känslan: Vill inte änns tänka på de
Vart vill du bo i framtiden: Inte i tumba allafall
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: magen kanske
Hur länge tror du att du kommer leva: Lite svårta att svara på 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit kär:
Ja
Blivit dissad: ja
Rymt hemifrån: Japp, når jag va yngre
Föreställt dig ditt ragg naken: Hm...
Skolkat: Ja!
Tänkt på självmord: Jag är ingen EMO !
Gråtit i skolan: Aldrig
Spytt i skolan: Inte vad jag kommer ihåg
Velat bli modell: Jag har inte tänkt på de
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Absolut

DU:
Svär:
Ja, för fan
Sjunger bra: lyssna själv
Duschar dagligen: det är klart
Vill gå på högskola/universitet: Polishögskolan
Vill gifta dig: Det vill jag väll
Tror på dig själv: Ibland
Kommer överänns med dina föräldrar: Ja det gör jag väll
Spelar något instrument: Lite gittar (inte mycket)
Äger en iPod: nopp lyssar på mobilen
Går till kyrkan: nej! bara på bröllop eller begravningar
Sover med gosedjur: Grisen =)
För dagbok: Ingen dagbok här sånt har jag inte tid med
Dansar i regn: Solklart att jag gör

THIS OR THAT:

Pepsi/cola:
Cola
Mcdonalds/burger king: McDonalds!
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Kinamat/mexikanskt: Kina
Kakor/paj: Paj
MTV/VH1: MTV

KAN DU:

Gå ner i splitt:
vill inte änns pröva då går jag väll av :P
Skriva med båda händerna: nej höger
Vissla: ja både in och ut
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Yepp
Ha dina ögon i kors: Jodå
Nudda näsan med tungan: klart jag kan
Dansar: Inte nyckter
Äta vad du vill utan att oroa dig: Ja äter det jag vill ha

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:

Du nuddade:
 Therese
Du pratade i telefonen med: Helena
Du kramade: Becca
Du skällde på: anonym
Du sportade med: Fia

SENAST DU:

Skrattade:
Igår
Grät: Längesen
Tuggade tuggummi: Igår
Drog ett skämt: Varige dag

VAR ÄR DU:

Vad ser man utanför ditt fönster:
vatten
Lyssnar du på musik nu: Japp
Vad har du på dig: En klänning

TROR DU PÅ:

Liv på andra planeter:
Nej
Mirakel: Nej
Magi: Nej
Kärlek vid första ögonkastet: Ibland
Gud: Nej
Satan: Nej
Spöken: JA!
Tomten: Självklart vem jag inte det!

RANDOM:


Vilket land skulle du vilja besöka:
Thailand, Karibien, Grekland
Hur många plattor äger du: Inte räknat
Hur många kuddar sover du med: 4 st hos (M) 6 st hos (P)
Dricker du mjölk: inte ofta
Personer du hatar: Det ska vi inte ta upp här
Hur många signaler innan du svarar: beror på vem det är ;)
Vad borde man uppfinna: ingen aning :S
Är du ett hälsofreak: nopp men försöker bli
Vad är det värsta vädret: Regn och slask

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0