Sommar och sol!!!

Sommaren är verkligen här nu!!!!  fan vad skönt det är jippi =)
Den här veckan har varit as jobbig det är därför jag inte har skrivit så mycket, jag har haft 10 provn på tre dagar, 4 i måndags, 4 i går och 2 i dag! men ÄNTLIGEN är jag klar =D
Nu är det bara att slappa tills på måndag då är det skolavslutning fett skönt asså.

I dag har jag släppt min häst på sommarbete =) det gick jätte bra hon var ovanligt snäll att lasta ;) hon gick bara in utan att änns kolla haha. Hon funkade jätte bra med den häst hon stog med sen kom cosmo oxo det är en häst som står i samma stall så dom är kompisar.

När jag kom hem käkade jag och as flabbade haha jag förstår inte, vissa middagar nu för tiden är jag helt galen, jag kan inte rå för det. jag bara garvar  och garavar hahaha. "helt sjukt" och det gjorde jag i dag då hihi
 när jag hade käkat klart så kom becca hon ska sova här. Becca har skolavslutning i morgon och jag ska följa med så jag ska hjälpa henne att snygga till sig i morgon ;) GRRR

Jag funtar på att gå och sova snart jag har haft så mycket asså, 10 provn , släppt hästen, fixat allt i stallet eftersom hon inte ska stå där på några månader nu, och pluggat så jag är as trött


ha det så bra puss&kram / sofia

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejje sofie, så du bloggar också?! ;D

2008-06-06 @ 23:38:29
URL: http://summakardemumma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0