Onsdag

Idag gick jag och Becca upp tidigt för att vi skulle till Kolmården =)
Rebecca bor hos mig nu om ni undrar varför jag alltid skriver om henne.
Vi började med att gå ut med Romeo, vi är hundvackt  åt han för sandra (en vän) är utomlands.
sen käkade vi lite, mamma körde oss till tumba där vi mötte dom vi skulle åta med.
Det tog sin tid det men när vi väl var där så hadde vi det jätte mysigt.
Vi han med det mästa faktist förutom safariparken :/ det skulle varit kul att åkt den oco men men
jag ska inte klaga ;)

när jag kom hem så fick jag reda på att min gammelfarfar inte kommer leva länge till :/ :'(
Men men, han har fått ett jätte fint och bra liv, han har hunnit med mycket under alla dessa år

ha det så bra puss&kram / soifa

Kommentarer
Postat av: rebecca

Haha, Vi hade verkligen en kanon dag på kolmården & jag är så glad att jag fick följa med. (':



Jag beklagar sorgen med din gammel farfar, men han har haft ett jätte bra liv och de är det som är huvudsaken. <3

2008-06-18 @ 22:37:24
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0