Lida Countryfestival !!

I fredags åkte jag och Helena till lida för att gå på festivalen, när vi kom dit skulle vi leta upp nått ställe där vu kunde ta ut pengar men det gick inte nån stans !! så vi fick åka tillbaka med busset till tullinge (suck)
vi drack som jag vet inte vad och hade skit kul :)
Vi va där både fredag och lördag, vi träffade Jimmy ( bror ) och hans kompisar, i fredags sov vi hemma och jag va s pinsam så dfet går inte att beskriva!!!
På lördagen så kom vi inte hem på nått sätt så vioi skulle först sova med jimmy i hans bil,
sen kom räddaren i nöden PF =) han hade ett litet tält som självklart jag fick slå upp haha.
Jag helena och Pf trängdes i ett två manna tält det såg kul ut kan man ju säga =) haha
Alla gick typ och la sig vid 4 då jag va som piggast :/ så jag tog mig en liten promenad och träffade en kille som spelade i ett av banden som va där ;) jag va med han ett tag, vi gick till hans kompisar och drack lite öt, sen så badade vi faktist och det va supervarmt :) det va imma på vattnet för att det va varmare än i luften :P
Jag trodde jag och den där killen bara va borta typ en timme men min syrra predikar om att det va minst 2!
Ni ser ju hur nykter man va!

nu får ha det så bra, det kommer säkert bilder sen ;)
puss&kram / sofia

Kommentarer
Postat av: anna

fan va kul =) jag va också där, värsta draget ju, jag va oockså as full ska jag säga dig!!

2008-06-30 @ 20:31:20
URL: http://mylastcigarette.blogg.se/
Postat av: sofia

haha vad kul! ja det va ju det:) heheh ja vem va inte det som va där ;)

2008-06-30 @ 20:33:48
URL: http://mylastcigarette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0