Till Joakim Figaro <3

Du är en ängel i mina ögon. Det är därför jag har så svårt att få dig, man kan aldrig få en ängel att komma ner på jorden.
Och därför kan jag inte bevisa vad du betyder för mig. Varför ska det vara så svårt att glömma dig? Du är väll som alla andra eller hur? Du har svikit mig varför kan jag bara inte gå vidare? Mina kompisar säger att jag måste glömma dig men det går fan inte.! Jag har varit förälskade i dig ett år nu. Jag försöker att träffa andra men det går inte :/ Jag vet inte hur jag ska göra för att glömma dig, jag har misslyckats med allt jag har provat. På nätterna drömmer jag om dig, på dagarna finns du alltid där, (fast inte för mig) Det du gör för mig är att förstöra... Du förstör allt jag bygger upp. Kan du bara inte lämna mig ifred. Jag blir bara sårad av dig kan du inte förstår det!
Min första och riktiga kärlek var du! Joakim Figaro! Men varför just du? Varför skulle jag änns träffat dig hos martin, Jag ångrara att jag kom när han fyllde år. för då skulle jag aldrig träffat dig. Allt är så svårt med dig, igentligen borde det vara enkelt med det är det inte. Du kommer alltid att finnas för mig även om du igentligen inte gör det.¨
Va FAN skulle jag ha träffat dig för!!!! Allt har bara blivit så svårt med dig! Stunder vi träffas/möts är allt så fint, det känns som att man flyger på moln, men när vi skiljs åt så blir allt svart igen!

Jag ÄLSKAR dig och jag HATAR att jag gör det!!!!!!



Kommentarer
Postat av: rebecca

jag finns här för dig älskling <3

2008-08-17 @ 00:45:10
URL: http://rebeccajeckert.blogg.se/
Postat av: sofia

haha vad söt du är ;) <3

2008-08-19 @ 20:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0