roligt och jobbigt !

igår va jag på pizzan igen hahaha lite mobbat men men ! det va jätte kul jag och Sofia dansade och hadde det trevligt, senare på kvällen ungefär vid 2 så åkte vi till en gamal vän rikardo och fortsatte att festa sen sov vi kvar där.
På morgonen åkte vi till Sofia , hon pluggade och jag solade solarium ( fett skönt ). pappa hämtade mig och när jag kom hem var jag tvungen att städa bilden bakis och allt som jag är / va, för att jag lånade pengar av pappa till sprit och då fick jag tvätta bilden så slapp jag ge tillbaka ;) jag har oxo målat mitt rum i dag som ska bli min syrras rum ( jobbigt jobbigt )

I kväll kommer min kompis Rebecca till mig och vi ska lata oss framför en film med bara fetto mat ;) hihi

ha det så bra puss & kram / sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0