Helgen va toppen =)

Nu sitter jag här framför datan iden ;) i helgen har jag haft skit kul =)
tro det eller ej med jag va på pizzan i östra och dansade och söp
jag va där både fredag och lördag ;) Man kan inte tro att det är kul på en pizzeria men de va fett kul =)
Det va lite komist det va en kille där som va fett lik min kompis ,
sen frågade jag om han va bror eller nått till min kompis ! och de va han ;)
jag saknar isse så sjuk mycket (han sitter inne) och isses brorsa som jag träffade lovade att hälsa från
mig nästa gång han han snackade med han =) ni försår inte vad det betyder för mig (A)
  
Jag funtar på att gå och sova snart!
det är ingen dum ide´ tycker jag ;) För jag ska upp jätte tidigt i morgon,
fast jag skippar skolan fett skönt hehe =)

Ha det så bra pusspuss / sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0