Så underbar

Du har gjort mitt liv på nytt, du lyser upp mina dagar.
Jag är alltid så lycklig när du är mig nära!
Du är någ den mest omtänksamma killen jag någonsin träffat,
Du tar mig som den jag är och det uppskattar jag.
Jag blir alldeles ifrån mig när du skriver alla dessa söta sms och när vi träffas.
Du är verkligen den drömkillen som alla vill ha, men det var jag som blev lyckligt lottad.
Varge gång jag träffar dig så hoppar det fjärillar i min mage, är det det som kallas för kärlek?
Det jag känner för dig går inte att förklara,
jag har aldrig känt så här för någon förut som jag känner för dig.
Jag trode inte på kärleken innan jag träffade dig.     
Mitt hjärta slår för dig gubben!
jag tycker om dig jätte mycket Joacim <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0