Faan va jag är ARG!!!!

Idag kom jag på att jag ville tahål i örat i den där liulla saken i örat ;) hehe
och Jag mickan, jessica och sofie gick typ runt överallt ocg frågade om dom tog där.
Men ingen jävel gjorde ju de !! bara tatuerare men de kostade typ 300 där.
Sen åkte jag och Mickan till södertälje och skulle kolla där om det fanns någon som tog, och det gjorde det.
Det var typ en tant som var 65 år som skulle ta den på ,mig hon typ darrade i händerna å massa skit.
Sen ritade hon en prick där den skulle va och det såg jätte bra ut, sen när hon har tagit så har hon gjort åvanför
priken !!!! så det ser ju för jävligt ut :'(  Det skulle tame faan se bättre ut om jag skulle ta den själv.
Nu sitter jag här och tröst äter och fettar mig med lite godis och läsk, och nu känns det lite bättre alla fall ;P

Kommentarer
Postat av: (arina

haha fan vad hemskt egentligen..kan du inte göra om det.. fast lite längre nerr? eller iofs.. när jag gjorde det så gjorde det ont så in i... :S

2007-04-26 @ 18:42:56
URL: http://carinan.blogg.se
Postat av: missankre

ååå du borde klagat och fått pengarna tillbaka :| :@

2007-04-26 @ 18:44:29
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0