=)

Idag har det varit en rolig dag =) först var jag i skolan och jag fixade ett Mvg i teknik ;) hehe
sen skulle vi på mordärna museet med skolan för det ingår typ i bilden, och museum är det jag hatar mäst!
haha som vanligt virrade jag och Mickan bort oss ;) så vi slapp museet så de va rätt skönt.
Istället så var vi med min underbara Joacim, och satt i solen och åt glass på en bänk vid vattnet det var jätte härligt och mysigt. senare på eftermiddagen så var det daks att gå till en grupp jag går i, och vi hade okså jätte mysigt vi satt ute och fikade och snackade lite. och nu är jag hemma hos min kompis Carro för hon var ensam hemma och hon ville att jag skulle komma och äta mat med henne ;) hon är bara allt för gullig den där tjejen=)
puss och kram jan banan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0